AZ ÉN OLÜMPOSZOM

Én személy szerint megvagyok az eredeti Olümposszal. De mi lenne ha más szerepbe tennénk az Isteneket?

Szerintem Pallasz Athénét tenném meg főistennek mert ugyan is övé a bölcsesség.
Poszeidón őrizhetné a tüzet, kíváncsi lennék hogy vagyon kialudna a tűz
Árészt tenném Héphaisztosz helyébe. Vajon hogy menne neki a kovácsolás és a fegyverkészítés?
De ha már Héphaisztosz szóba keveredett, akkor legyen ő a tengerek istene.
Héra lehetne a vadászat istennője.
Aphrodité helyébe én Zeuszt tenném, mert hamár úgy is annyiszor  félrelépett legalább legyen benne valami szépség.
Aphrodité lehetne Apollón helyébe, csak mert valamihez érteni is kell valakinek.
De akkor Apollón Árész bőrébe bújhatna.
Hermész vállalhatna szerepet a hűség és a házasság segítője ként mint Héra.
Démétér lehetne a tolvajok patrónusa.
Végül Hesztia lehetne Pallasz Athéné. És nem utolsó sorban pedig Artemisz lesz a nagylelkűség istennője.


Szerintem így kéne kinéznie az Olümposznak.

Köszi hogy elolvastad! :)

Megjegyzések

  1. Nagyon jól indul, érdemes lenne a többieket is megindokolni úgy, ahogy Pallasz Athénénél indokolt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések